sto-oskar

+38 066 111 20 20

Запис / Консультація

    Ми знімаємо на відео процес діагностики, це дає можливість збирати історію ремонтів не тільки на папері
    Edit Template
    /

    Заміна гальмівних дисків

    Кваліфікований сервіс, оригінальні олії та фільтри, персональний менеджер — все є у нас!

    Тривалість робіт
    40
    хв.
    Вартість
    1000
    грн

    Довірте заміну гальмівних дисків професіоналам 

    Чи знаєте ви, що 80% вашої гальмівної сили припадає на передні гальма? Тому передні гальма зношуються швидше, ніж задні. Оскільки ваші гальма відіграють важливу роль у забезпеченні безпеки вас і ваших пасажирів, їх потрібно замінити, як тільки ви помітите будь-які проблеми. Це може включати знос гальмівних колодок до певного мінімального рівня, гучний вереск або стукіт щоразу, коли ви натискаєте педаль гальма, або зниження ефективності гальмування.

    Коли міняти гальмівні диски?

    Заміна гальмівних дисків здійснюється не так часто, як колодок. В середньому передбачається, що кожні дві заміни колодок ми також замінюємо диски. Дуже важливо: ніколи не замінюйте диски, не замінивши також колодки. Іншими словами, з новими дисками ми завжди встановлюємо нові колодки, далі використовувати старі елементи неприпустимо. Звичайно, ми завжди замінюємо обидва диски на одній осі, ніколи окремо!

    Крім того, після заміни слід дати гальмам «відстоятися» і не перевантажувати їх сильними й різкими гальмуваннями. Перші кілька десятків кілометрів намагайтеся обережно гальмувати.

    Знос гальмівного диска

    Щоразу, коли ви замінюєте гальмівні колодки або навіть колесо, це гарна можливість перевірити стан дисків. Пам’ятайте, що занадто тонкий диск нагрівається швидше, що значно знижує ефективність гальмування. Він також більш сприйнятливий до тріщин. При огляді ми звертаємо увагу не тільки на згадану кромку, а й на загальний вигляд дисків. Будь-яка тріщина або наслідки термічного пошкодження вимагають заміни гальмівних дисків.

    Причини зносу:

    • Якщо на краю гальмівних дисків утворюються задирки, це сприяє їх швидкому зносу.
    • Забруднення або сторонні тіла залишають глибокі канавки між гальмівною колодкою та гальмівним диском. Крім того, можуть бути тріщини або точки тиску, що свідчить про значний знос.
    • Спортивний стиль водіння сприяє зносу гальмівних дисків так само, як і технічні характеристики автомобіля.
    • Ви паркуєте автомобіль на вулиці взимку? Волога та мороз у поєднанні з дорожньою сіллю також впливають на термін служби.

    Слідкуйте за сигналами

    Варто звернути увагу на будь-які тривожні симптоми, такі як вібрація при гальмуванні, вібрація на кермі або пульсація педалі гальма. Причиною можуть бути деформовані, зігнуті або навіть тріснуті диски, тоді необхідна негайна заміна гальмівних дисків.

    Всупереч зовнішньому вигляду, пошкодження не таке вже й складне. Досить швидко охолодити розігріті до робочої температури диски, наприклад, заїхавши в глибоку калюжу або… зайшовши на автомийку відразу після спортивної їзди, не даючи гальмам можливість охолонути. Сильно зношені гальмівні колодки та металева основа, що натирається об диск, або постійно затягнутий супорт також є рецептом реальних проблем.

    Неправильна установка, в тому числі встановлення дисків на нечисту втулку, також може призвести до швидкого пошкодження. Деформувати диск може і розбалансоване колесо, яке «б’ється» під час руху.

    Чи варто самостійно міняти гальмівні колодки та гальмівні диски?

    Самостійна заміна гальмівних дисків та колодок це нескладно – за умови, що все йде гладко та у вас є відповідне технічне обладнання для вашого автомобіля. Проблеми виникають, коли потрібно оцінити стан направляючих, замінити гальмівний поршень, викрутити згорілий болт або відремонтувати іржавий гальмівний супорт. Неправильний монтаж може призвести до ряду незручностей, таких як: Наприклад, удари під час гальмування, скрип або навіть відведення автомобіля вбік. Ціна заміни гальмівних колодок в нашому СТО у Вишгороді відносно невисока, тому варто довірити це завдання фахівцям. Тим більше, що наші досвідченні механіки також оцінюють стан інших вузлів, таких як підшипники коліс, амортизатори чи гальмівні магістралі.